Ze względu na stopień złożoności i przeznaczenia:

NA SOCIAL MEDIA – produkcje nie wymagające dużego zaplecza technicznego oraz nakładów pracy. Ich zadanie jest cześciowo wizerunkowe, mające na celu generowanie ruchu i zaangażowania na mediach społecznościowych.

przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=uLbo4boqzXU&index=3&list=PLYLizKD_VDB01jEOaFKLQHkNl2r4LcoLe
https://www.youtube.com/watch?v=7tcHmX9Wz-k&index=2&list=PLYLizKD_VDB01jEOaFKLQHkNl2r4LcoLe

NISKOBUDŻETOWE PRODUKCJĘ – nie wymagające wynajmowania profesjonalnego sprzętu, scenerii oraz aktorów. Podczas realizacji takiego projektu bardziej skupiamy się na tym, żeby w jak najtrafniej oddać klimat prezentowanego utworu w sposób nie wymagający dużego zaplecza finansowego.

przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=Z54jRf_yaD8&list=PLYLizKD_VDB01jEOaFKLQHkNl2r4LcoLe&index=1

ŚREDNIOBUDŻETOWE PRODUKCJE – taki projekt realizuję przy współpracy z Damianem Kapicą z DKF MULTIMEDIA (https://www.facebook.com/DKFMULTIMEDIA/)
W skład projektu wchodzi:
– profesjonalny sprzęt video
– aktorzy/aktorki
– aranżacja scenerii + ewentualny wynajem pomieszczenia do zdjęć
– zaawansowana postprodukcja

przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=DxrwchnxdK8&fbclid=IwAR08hQ9NagByM3Nk23oG6kh2sUuKchuns0Wm5eGLB5qc2s15iQ0208GaTEM

WYCENA
Jest zależna od złożoności projektów oraz ilości dni zdjęciowych.